Allolle
aleppo
2006-05-05 16:39:25 UTC
Terve Allo,

Kirjoittelin sinulle jo tuossa aiemmin toiseen ketjuun (Eikö tätä ryhmää
voi poistaa -ketjuun) pienen vastaukseni aiheesta erilaisten
mielipiteiden hyväksyminen, mutta ajattelin vielä jatkaa hieman aiheesta
tai sen sivusta.

Kuten jo tuossa aiemminkin mainitsin jotain hyväksymisestä ja ihmisten
erilaisista mielipiteistä, olen hieman ollut huomaavinani että vähän
kaikin puolin tässä ryhmässä on tullut ennen kaikkea mielipiteiden
johdosta tapahtuvia väärinymmärryksiä. Omasta mielestäni Alloryhmää ei
missään mielessä kannata lopettaa, vaan ennen kaikkea sun, Allo,
käsityksiäsi maailmasta pitäisi tukea. Mutta kuitenkin en sano tätä
sillä että haluaisin antaa sinulle valtuutuksen käyttäytyä ihan miten
tahansa mielivaltaisesti muita ihmisiä polkien.

Mutta tämä riittäköön ikävämmästä puolesta viestiäni, vaan keskitytään
olennaiseen: itse ajattelisin, että alloryhmä voisi hyvinkin toimia
vaikka tulevaisuudessa sellaisena kanavana, mihin voisit postailla omia
mielipiteitäsi ja kertoa omista kuulumisistasi.

Se mitä tällä tarkoitan on jotain, mistä esimerkiksi Viherahon Pasin
ryhmä käy esimerkistä. Pasi on tossa viimeainoina postitellut videoita
ja muuta sellaista liittyen uuteen koiranpentuun. (Se hauva muuten
näyttää varsin hauskalta heppulilta. Onnea vain Pasille... jotenkin nyt
jo tulee sellainen tunne että tuosta koirasta kasvaa melkoisen suuri
persoonallisuus)

Mutta hieman tosiaan mietin, että kun Pasilla on ollut tuo projekti
koiranpennun kanssa, niin itse ajattelin että voisi olla kohtuu mukavaa
jos vaikka sinäkin hankkisit jonkinlaisen projektin, josta meille tässä
ryhmässä kertoisit. Kävin läpi aikaisempia viestiketjuja ja mietin mikä
voisi olla sopiva projekti sinulle ja yhden ajatuksen kyllä keksin.

Eli kirjoittelit tuossa jo aiemminkin, että et saa ajaa epilepsiasi
takia autolla, jonka sijaan kruisailet mopolla. Mitens olisi
jonkinlainen mopoautoprojekti??? Eli kyseessähän ei ole mikään
inva-auto, vaan ihan oikea ja toimiva auto, jossa vain on 50cc moottori.
Noista löytyy turvavyöt ja lämmityslaitteet ja kaikkea mahdollista
hienoa, mitä muistakin ihan oikeista autoista löytyy. Eikös tuommoisen
hankkimisessa voisi olla jotain tavoitetta?

Laittele toki, Allo, mielipiteitä asiasta ja anna kaivurimiesten hoitaa
hommiaan eläkä turhaan stressaa niistä.

Joka tapauksessa oikein mukavaa kesänalkua,
-Aleppo
Aleppo
aleppo
2006-05-05 16:46:15 UTC
Hitsi, vielä unohdin laittaa jotain referenssiä noihin mopoautoihin.
Ajatukseni oli laittaa jokunen linkki mukaan mutta päissäni sorruin
ennenaikaiseen viestin tulemiseen. Tässä kuitenkin jokunen linkki:

http://www.ess.fi/keywordarticle.jsp?article=89056&category=23&main=21&kw=32

http://workspace2.smilehouse.com/workspace.client_katafori/PublishedService?file=page&pageID=3&action=view&groupID=1038

http://www.koeajo.tv/index.php?419
Aleppo
Big Al (Iso Allo in Finnish)
2006-05-05 18:09:09 UTC
Post by aleppo
Laittele toki, Allo, mielipiteitä asiasta ja anna kaivurimiesten
hoitaa hommiaan eläkä turhaan stressaa niistä.
Joka tapauksessa oikein mukavaa kesänalkua,
-Aleppo
Tämä ryhmä on terminoitu.
--
Iso Allo: "Niilo poistettu. (Tarkoitin follarointeja)"
Joku1: "Päiviltä?"
Joku2: "Mitä asetta käytit?"
Pasi Viheraho
Äkkiähän ne luodaan takaisin.
Big Al (Iso Allo in Finnish)
2006-05-05 19:21:56 UTC
Post by aleppo
[...]
Minä kiellän sen sinulta! Tonttu ja Erkki Norrman
tuhosivat vanhempieni puhelintietojen luovutuksella
elämäni täysin!
Joku2: "Mitä asetta käytit?"
John Smith
2006-05-05 19:27:02 UTC
Post by aleppo
[...]
En muista tuota, mutta kuinka se voi elämän tuhota?
Jos ne eivät ole salaisia, ovat kenen hyvänsä kyseltävissä vaikka Enirolta.
En ole täydellinen idiootti, joitain osia puuttuu.
Big Al (Iso Allo in Finnish)
2006-05-05 20:21:46 UTC
Post by John Smith
[...]
Ja oikeuttaa erään naisen laittaan tekstarin molempien vanhempieni
kännykkään ihan kuin olisin holhouksenalainen uuno.
John Smith
En ole täydellinen idiootti, joitain osia puuttuu.
Big Al (Iso Allo in Finnish)
2006-05-06 07:12:36 UTC
Post by John Smith
[...]
En halua mainita nimeä, mutta sukunimi loppuu -fors.
--
Ryhmä finet.fan.allo on pysyvästi poistettu.
Toivottavasti Erkki Norrman on
ilmiantonsa tuloksiin tyytyväisiä!
John Smith
En ole täydellinen idiootti, joitain osia puuttuu.
Artturi Alatalo
http://www.studorg.org/index.php?pid=2
Profeetta Tero
2006-05-06 11:47:42 UTC
Post by John Smith
[...]
Mitäs läksit uhkailemaan. Kyllähän se nyt ihan luonnollista on, että
jonkun hiipparin uhkaillessa väkivallalla, ilmoitellaan asiasta kyseisen
retardin holhoojalle ynnä poliisille.
Profeetta Tero
Big Al (Iso Allo in Finnish)
2006-05-06 13:17:39 UTC
Post by Profeetta Tero
[...]
Sattumoisin olen 25 vuotias enkä enää holhouksenalainen.
Ryhmä finet.fan.allo on pysyvästi poistettu.
Turo Juurakko
2006-05-06 13:59:46 UTC
Post by John Smith
[...]
Tuossa kommentissa tiivistitkin surullisella tavalla lainsäädännön
epäsuhdan fyysiseen vs. henkiseen väkivaltaan, vaikka jälkimmäisen
käytössä kouliutunut paskasakki olisikin uhriaan suuremmassa
kasvatuksen tarpeessa.
Big Al (Iso Allo in Finnish)
2006-05-06 15:18:18 UTC
Post by John Smith
[...]
Ja syyllistyy vielä Jumalanpilkkaan asettamalla itsensä Jumalan asemaan,
pois mokomat! Turolle tiedoksi: Olen 25-vuotta vanha poika, joka tosin
asuu vanhempiensa talossa, mutta en ole silti holhouksenalainen, koska
osaan hoitaa ostokset, postiasiat, tilaukset, laskun maksut jne. itse.
--
ISON ALLO OMA HAVAINTO:
Mitätönkin asia voi johtaa suuriin vaikeuksiin.
ei suututa enää.
Tonttu
2006-05-06 01:56:22 UTC
Post by John Smith
[...]
Mutta jos täällä annetaan sellainen kuva sinun itsesi toimesta?
Kannattaa miettiä vastaisuudessa tarkkaan mistä ihmiset olisivat voineet
saada sellaisen kuvan, etteivät sinulta itseltäsi?
Mutta jospas nyt hautaamme tämänkin asian lopullisesti?
T.T.J
Big Al (Iso Allo in Finnish)
2006-05-06 07:12:37 UTC
Post by John Smith
[...]
Laita näistä asioista viestiä enemmin sähköpostiini.
Ryhmä finet.fan.allo on pysyvästi poistettu.
Akseli Mäki
2006-05-07 16:28:06 UTC
Post by John Smith
[...]
Nyt en ymmärtänyt? Miten sinun elämäsi on nyt tuhottu(jos voit kertoa
tarkemmin, ei tarvitse)?

No niin, et tehnyt niinkuin neuvoin edellisessä viestissä.

Toistan toki pyytämättäkin:

ÄLÄ LUE TÄTÄ RYHMÄÄ! TÄMÄ RYHMÄ ON LOPETETTU.
Erkki Norrman
2006-05-05 19:42:24 UTC
Post by Big Al (Iso Allo in Finnish)
Minä kiellän sen sinulta! Tonttu ja Erkki Norrman
tuhosivat vanhempieni puhelintietojen luovutuksella
elämäni täysin!
Täytyy taas valittaen todeta, että väitteessäsi ei tälläkään kerralla ole
mitään perää. Minä en edes tiedä puhelimesi numeroita, saati että niitä
johonkin luovuttaisin. Enkä kyllä usko Tontunkaan luovuttaneen.

Mutta ainahan sinä voit todistaa väitteesi ja samalla todistaa minut
valehtelijaksi.
John Smith
2006-05-05 22:00:52 UTC
Post by Erkki Norrman
[...]
errki, nyt turpa kiinni!
En ole täydellinen idiootti, joitain osia puuttuu.
Erkki Norrman
2006-05-05 22:30:15 UTC
Post by John Smith
Post by Erkki Norrman
[...]
Sinulla kun ei Kake ole valtaa vaientaa minua.

Sitten kun Allo syyttelee sinua, sinuna oikealla nimelläsi, niin palataan
asiaan.

Mitään, mitä tuossa kirjoitin, ei ole loukkaavaa. Siinä on pelkkää asiaa.
Nimimerkkikirjoittajien saattaa olla vaikea ymmärtää, että omalla nimellään
kirjoittava puolustautuu. Kaikki kun jää arkistoon, niin asialla on
merkitystä. Jos olisin Ford Farilane, voisin olla vallan vaiti. Haukut ja
mustamaalaamiset eivät silloin kohdistuisi tunnistettavaan henkilöön.

Ja kun en kerran ole esitettyihin syytöksiin syyllistynyt, niin voin sen
asiallisesti myös todeta.
John Smith
2006-05-06 07:19:36 UTC
Post by Erkki Norrman
Post by John Smith
errki, nyt turpa kiinni!
Sinulla kun ei Kake ole valtaa vaientaa minua.
Puhut sekavia.
Älä puhu sekavia.
Turpa kiinni errki!
En ole täydellinen idiootti, joitain osia puuttuu.
Big Al (Iso Allo in Finnish)
2006-05-06 09:01:43 UTC
Post by John Smith
Post by Erkki Norrman
Post by John Smith
errki, nyt turpa kiinni!
Sinulla kun ei Kake ole valtaa vaientaa minua.
Puhut sekavia.
Älä puhu sekavia.
Turpa kiinni errki!
Kuka kumma on Kake?
Ryhmä finet.fan.allo on pysyvästi poistettu.
Andrewsarchus
errkin mielikuvituskaveri?
John Smith
2006-05-06 09:15:41 UTC
Post by John Smith
Post by Erkki Norrman
Post by John Smith
[...]
Erittäin hyvä kysymys.
Oliskohan alkoholilla ollut osuutta asiaan?
En ole täydellinen idiootti, joitain osia puuttuu.
Erkki Norrman
Luultavasti. Tuskin kukaan selvin päin itselleen toista aliasta rakentaa,
John Smith
2006-05-06 10:10:06 UTC
Post by John Smith
Post by Erkki Norrman
Post by John Smith
[...]
Onks sulla jäänyt putki päälle?
Toi sekavuus tuntuu jatkuvan.
En ole täydellinen idiootti, joitain osia puuttuu.
Aurinko
Ei sekään olisi uutta Auringon alla!
Profeetta Tero
Älä sää Allo mieti aikuisten asioita.
Big Al (Iso Allo in Finnish)
2006-05-06 13:17:39 UTC
Post by John Smith
Post by Erkki Norrman
Post by John Smith
[...]
25-vuotiasko on sinusta lapsi?
Ryhmä finet.fan.allo on pysyvästi poistettu.
Profeetta Tero
Tietenkin on.
Big Al (Iso Allo in Finnish)
2006-05-06 16:18:28 UTC
Post by John Smith
Post by Erkki Norrman
Post by John Smith
[...]
Sitten 30-vuotiaat ovat teinejä?
ei suututa enää.
Aurinko
2006-05-06 14:04:43 UTC
"Erkki Norrman" <***@netsonic.fi> kirjoitti
viestissä:e3gjid$pkd$***@emma.aioe.org...

Älkää myöskään Aurinkoa moittiko tai laitan lampun sammuksiin.
Big Al (Iso Allo in Finnish)
2006-05-06 15:18:20 UTC
Post by Erkki Norrman
mustamaalaamiset eivät silloin kohdistuisi tunnistettavaan henkilöön.
Älkää myöskään Aurinkoa moittiko tai laitan lampun sammuksiin.
Auringonpimennyskö tulee sitten?
ei suututa enää.
Juha Ojaniemi
2006-05-05 21:41:19 UTC
Post by aleppo
[...]
Totta.
--
=8^#D# "Korpeloiden korpelointi on hyvin riskaabeli efortti, sillä et
voi tietää, milloin korpelat tekevät virheitä tahallaan & kiusallaan."
- Jukka K. Korpela, sfnet.huuhaa 4.4.2006
Big Al (Iso Allo in Finnish)
Ryhmä finet.fan.allo on pysyvästi poistettu.
Profeetta Tero
Tietenkin tuodaan. Heti tänään.
Big Al (Iso Allo in Finnish)
2006-05-06 13:17:39 UTC
Post by aleppo
[...]
Luepas siguni välillä.
Ryhmä finet.fan.allo on pysyvästi poistettu.
Kimmo Andersson
2006-05-05 19:44:05 UTC
Post by Big Al (Iso Allo in Finnish)
Tämä ryhmä on terminoitu.
No hei! Aleppo antoi sulle todella hyviä neuvoja. Jos niitä
et ota edes harkintaan, niin ketään muuta kuin sinua ei voi
syyttää tyhmyydestä.
Kimmo - Minä mistään mitään tiedä.
Big Al (Iso Allo in Finnish)
2006-05-05 20:21:47 UTC
Post by Big Al (Iso Allo in Finnish)
Tämä ryhmä on terminoitu.
No hei! Aleppo antoi sulle todella hyviä neuvoja. Jos niitä et ota edes
harkintaan, niin ketään muuta kuin sinua ei voi syyttää tyhmyydestä.
Siguni antaa siitä jo vastauksen, tarkoitus ei ole ryhmänpoistolla
suututtaa ketään, vaan se on kaikkien meidän eduksi.

Kohteliaimmin Iso Allo
(seuranta finet.ryhmat -ryhmässä)
--
Ryhmä finet.fan.allo on pysyvästi poistettu.
Toivottavasti Erkki Norrman ja Tonttu ovat
ilmiantonsa tuloksiin tyytyväisiä!
aleppo
2006-05-05 18:53:06 UTC
Post by aleppo
[...]
Olisin kiitollinen, Allo, jos vaikka vastaisit ihan kunnolla mun
viestiini. Älä vain sano, että et saanut luettua sitä kunnolla
terminoinnin takia.

(Oikeastikin, yritin vain pitää puoliasi ja tavallaan loukkaa tuollainen
hieman ylimielinen asenteesi)
Aleppo
Big Al (Iso Allo in Finnish)
Tarkoitin sitä, että ryhmästä on laitettu poistokäsky.
aleppo
2006-05-05 20:26:29 UTC
Post by Big Al (Iso Allo in Finnish)
Tarkoitin sitä, että ryhmästä on laitettu poistokäsky.
Et silti vastannut alkuperäiseen viestiini. Minusta se vain tuntuu vähän
ilkeältä ottaen huomioon kuitenkin tilanteen vakavuuden.

Voisitko vastata siihen?

Yritän vieläkin suhtautua sinuun ihan täysin positiivisella tasolla,
eikä tarkoitukseni missään mielessä ole nyysseissä haastaa riitaa kanssasi.
Aleppo
Big Al (Iso Allo in Finnish)
2006-05-06 07:12:37 UTC
Post by aleppo
[...]
Olin huonolla tuulella, enkä siksi vastannut heti.
Post by aleppo
Voisitko vastata siihen?
Yritän vieläkin suhtautua sinuun ihan täysin positiivisella tasolla,
eikä tarkoitukseni missään mielessä ole nyysseissä haastaa riitaa kanssasi.
<KOPIO>
[...]
<KOPION LOPPU>

Itseäni suoranaisesti vituttaa se, että ymös poissaolokohtaukset
lasketaan mukaan siihen vuoden varoaikaan. Jos kesäkuun lopussa
ei ole tullut yhtään tajuttomuuskohtausta, niin sairauteni on ollut
vuoden pelkkiä poissaolokohtauksia (eri kestoisia). Mutta kyllä
minä olen mopooni täysin tyytyväinen.

PS. Siguni ei ole tarkoitettu provosointiin, se kertoo, että ryhmä poistuu.
Ryhmä finet.fan.allo on pysyvästi poistettu.
aleppo
2006-05-05 19:13:23 UTC
Ja oikeasti, Allo, jos haluat etsiä nettikuisaajia niin enemmän
suosittelen kiukutelemaan sellaisille nimimerkeille kuin "Black Stetson"
tai "jopo". Nämä ovat sellaisia henkilöitä, jotka ovat ainakin omat
mielipiteeni lytänneet aivan täysin vailla ymmärtämystä headereista jne.

(Kuten ehkä jo taannoin huomasitkin, niin Stetsoni luuli jopa sinua Erkiksi)
Aleppo
John Smith
2006-05-05 22:02:09 UTC
Post by aleppo
[...]
Black Stetson ei ole tämän ryhmän ongelma ja tiedät sen helvetin hyvin!
En ole täydellinen idiootti, joitain osia puuttuu.
Big Al (Iso Allo in Finnish)
2006-05-06 07:12:37 UTC
Post by John Smith
Post by aleppo
[...]
Niilon ryhmässä tuo "jopo" kirjoitteli tyhjiä ja sanoin jo jollekin
"noviisikäyttäjälle", että se tyyppi on trolli eli häirikkö.
Ryhmä finet.fan.allo on pysyvästi poistettu.
John Smith
2006-05-06 07:23:42 UTC
Post by John Smith
Post by aleppo
[...]
Ei liity tähän ryhmään mitenkään.
En ole täydellinen idiootti, joitain osia puuttuu.
Big Al (Iso Allo in Finnish)
2006-05-06 09:01:43 UTC
Post by John Smith
Post by aleppo
[...]
No tämä ryhmähän on jo lopetettu.
Ryhmä finet.fan.allo on pysyvästi poistettu.
John Smith
2006-05-06 09:19:11 UTC
Post by John Smith
Post by aleppo
[...]
Hyvinhän tämä tuntuu vielä toimivan vaikka ainakin 22 ryhmän
poistoviestiä on lähetetty.
En ole täydellinen idiootti, joitain osia puuttuu.
Big Al (Iso Allo in Finnish)
2006-05-06 11:24:11 UTC
Post by John Smith
Post by aleppo
[...]
No, kuten minulle todettiin, terminoitu ryhmä voi säilyä palvelimella
useita viikkoja. Esimerkkinä voin sanoa, että nntp.aoie.org:lta
löytyy ainakin viisi poistettua Finetin ryhmää, mm. 3 freenet-ryhmää.
Ryhmä finet.fan.allo on pysyvästi poistettu.
Anton Ekman
2006-05-06 17:05:24 UTC
"Big Al (Iso Allo in Finnish)"
Post by John Smith
[...]
Etenkin kun joku osoitteesta 81.175.211.217 perusti ryhmän
eilen illalla uudelleen.
John Smith
2006-05-06 18:12:27 UTC
"Big Al (Iso Allo in Finnish)"
Post by John Smith
[...]
Useampikin on lähettänyt luontikomennon.
Anarkia on valloillaan.
En ole täydellinen idiootti, joitain osia puuttuu.
Big Al (Iso Allo in Finnish)
2006-05-07 13:31:38 UTC
Post by John Smith
"Big Al (Iso Allo in Finnish)"
Post by John Smith
[...]
Vaikka nimenomaan kielsin!
ei suututa enää.
Anton Ekman
2006-05-07 17:05:01 UTC
"Big Al (Iso Allo in Finnish)"
Post by Big Al (Iso Allo in Finnish)
Post by John Smith
"Big Al (Iso Allo in Finnish)"
Post by John Smith
[...]
Finet on anarkia ja jokainen saa tehdä ihan kuten parhaaksi
näkee. Kielsit sinä tai et, sillä ei ole mitään väliä.

aleppo
2006-05-05 18:58:18 UTC
Post by aleppo
[...]
Itseasiassa mitä tarkemmin mietin, sitä huonompi mieli tulee tuosta
vastauksestasi. Lähinnä vain tuntuu, että sivuutit kaikki ajatukseni
kaikesta jatkosta ilman että olisit edes ilmaissut siihen syytä. Katsos
juuri tälläiset tapaukset saavat muut ihmiset suuttumaan.
Aleppo
Juha Ojaniemi
Big Al (Iso Allo in Finnish)
2006-05-06 07:12:37 UTC
Post by Juha Ojaniemi
Post by Big Al (Iso Allo in Finnish)
Tämä ryhmä on terminoitu.
Juu, niin on.
Kun saisivat sen pois Soneralta ja Finnetiltä.
Ryhmä finet.fan.allo on pysyvästi poistettu.
Aurinko
2006-05-07 06:22:52 UTC
Post by Juha Ojaniemi
Post by Big Al (Iso Allo in Finnish)
Tämä ryhmä on terminoitu.
Juu, niin on.
ja onkin niin maan perusteellisen poistettu!

runo Allolle:

Aurinko aurinko
plättyjä paistaa
Auringon plätyt
hyvälle maistaa.
Kimmo Andersson
2006-05-07 07:55:06 UTC
Post by Aurinko
Aurinko aurinko
plättyjä paistaa
Auringon plätyt
hyvälle maistaa.
Jatketaan vielä:

Aurinko aurinko kuumana paistaa
Allon pornot vie kovasti kaistaa
Lehdet jo alkaa kasvaa puihin
Mitäs jos Tero vaikka ottais ... kupin kahvia?
Kimmo - Minä mistään mitään tiedä.
Big Al (Iso Allo in Finnish)
2006-05-07 13:31:38 UTC
Post by Kimmo Andersson